6 januari!

Klockan är strax halv två, och vi har äntligen kommit i säng! Dagen har bestått av massor av städning och bärande. Har nämligen flyttat ut syster från min lgh, och in med henne i en ny! :) Så fr.o.m. Måndag så är min "ungkarlslya" i någon annans händer.. Lite trist att säga upp den, de va ju my first love ;-) men man kan inte ha de så mycket bättre än vad jag har det nu med mina två fina hjärtan. Så jag säger upp den och går vidare med ett leende på läpparna! Har ju ändå inte bott där sen i augusti! :) Dagen imorgon kommer tt bestå av massor utan städ, sen byebye Lgh! :) ska även förbi mio och hämta ut vårat nya tvrums bord och den nya mattan, som vi för övrigt fått gratis! Känns kanon att ha sparat in 2500:- =) men nu har ju istället ett nytt problem med soffan dykt upp. Så vi får väl se om vi får någon ersättning för det också! ;-) Mina hjärtan ligger bredvid mej och snarkar, vilket jag också borde göra eftersom jag ska upp tidigt, men jag är minsann inte trött än! Typiskt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback