Starlight!

Det har hänt endel sen sist! 
Minst sagt.. 
 
Både bra och mindre bra saker. 
Valde att sälja mitt fyrbenta hjärta, för hans skull. 
Mitt livs (hittills) svåraste & jobbigaste val.. 
Men han har det mycket bättre nu och det är huvudsaken!
Köpt en ny fyrbent vän som passar mig bättre nu med denna livssituation.
Våran fina lilla Charlie :)
 
Lämnat singellivet, min lilla 1a, och flyttat ihop med mannen i mitt liv ;) haha
Påbörjat en handels & försäljningsutbildning som kommer vara färdig i Januari.
Väldigt intressant och roligt! :)
 
 
Sitter för tillfället och jagar runt på olika hemsidor efter fin inredning till vårat hem, hittade ett soffbord på mio
igår när vi var och kollade på soffor, så sjukt snyggt, men kostade dock 4999:- och var aningen för dyrt och lågt för våran smak! :(  Så jakten fortsätter. Men prio 1 just nu är en ny soffa, en stor härlig divansoffa är tanken.
 
Soffbordet, ser gammalt och slitet ut.
Helt i våran stil! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback