17 oktober

Ja, minsann.

Det är ju just detta med att hålla igång och skriva.
Det går faktiskt ganska trögt på den fronten :P det glöms liksom bort lite sådär...
 
Ikväll lagade jag en kanongod kyckling-kletagegga, med ris & sallad som min karl och jag käkade till bonde söker fru! Sen tog vi en promenad med hunden och diskuterade hur vi ska göra i lägenheten, vi har ju inte fått upp en enda tavla än :P  Och har flyttkartonger som fortfarande står ouppackade efter snart 3 månader i nya lägenheten. haha
 
Så imorgon efter jobbet så blir det ett ryck, garderober ska rensas och omstuktureras, tvbänk ska rensas, och saker ska upp ur kartonger och på sin rätta plats. (förmodligen upp på vinden, haha)
 
Snart är det redan helg, skönt att få mysiga mornar med mina hjärtan! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback