Nyår!

Då var det redan nyår. Bastun är bokad 12-17:00. Så nu ska jag strax bege mej inåt stan och se om jag hittar nått sprayglitter att ha i håret. Sen blir det hem och va social med vännerna i bastun! =) Och vid 17:00 blir det som vanligt att kolla på raketer med mamma vid slottet! Sen hem till mamma och käka, & efter det så blir det partaj hos Fidde och Anna, där dom andra redan befinner sig och käkar 3-rätters som våra fina män gjort, egengjord hallobsorbet + annat gott vankas det! =) Kännner på mig att det kommer bli ett kanonbra nyår. Förra året satt jag hemma med mamma och mormor och myste, medans mitt hjärta satt på andra sidan vägen (hemma, haha) och tjatade om att han skulle få en nyårskyss och att jag skulle va med dom. Men ICKE, haha. Jag stannade hemma, och han fick vänta ända tills i juni innan vi sågs privat! =P och idag, ett år senare, firar vi ihop, som sambos, och förlovade.. Min lilla älskling!! =) Nehe, skynda sig lite nu kanske innan m kommer hem från ljungybholm och undrar varför jag inte är klar! Nån jävla klantröv har ju låst dörren i källaren, intill alla förråd, så vi kommer inte in i spritförrådet =) Och det känns GANSKA vesentligt idag kan jag tycka! haha, så han skulle åka och se om pappsen hade nyckel! jaja, nog om detta! Hoppas ni alla får ett gott nytt år!=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback