25 December

Då var julen över, massor av julmat både igår och idag!
Är precis hemkomna ifrån underbara Eva och Elon iljungybholm, firat jul och haft det så mysigt!
Proppmätt och fullt paket kom vi hem runt 19 tiden, efter 6h´s kalasande, jag kastade mej direkt  i soffan med mina nya fina puma-mjukisar jag fick av E&E =D Medans mannen packade en påse full med bira och drog på galejj.
 
Han har smittat mej, så kände att det var lika bra att stanna hemma och vila upp sig, så får jag köra all in på nyår istället! haha, har ju ändå aldrig varit ute och  festat på juldagen förut, så mig gör det absolut ingenting!
Så istället har jag dukat upp bafucin, halstabletter, papper, nässpray och julmust.. Sen ska jag starta ett gäng avsnitt av gossipgirl, sen läsa min bok jag fick av mamma i julklapp, Isabellas hemligheter, sen sova!
 
Chansar på att min prins kommer ringa sen, ganska glad i kolan =P
Så bäst att få lite lugn och ro innan dess! haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback